תרגול 2- יצירת דוח מחקר מילות מפתח

קורס לימוד קידום אתרים אורגני וממומן

יצירת דוח מחקר מילות מפתח

תרגיל 2 23/05/2016

ברשותכם חברה לקידום אתרים, לקוח חדש בעל מרפאת שיניים,פנה אליכם עבור קידום אתרים באינטרנט, בגוגל. לאחר איפיון צרכי הלקוח וייעוץ עסקי, נבנה דוח המתאר את פעילות הלקוח.

ללקוח לא חשוב באיזה מילת חיפוש לבחור. מענינת אותו הגברת התנועה באתר האינטנרט שלו, וכמובן חשוב שהתנועה תיהיה איכותית ורלוונטית.

המטרה שתנועת הגולשים באתר האינטרנט תיצור אחוז המרה גבוהה - כמות לידים גבוהה ביחס לכמות תנועת הגולשים באתר.

 

מחקר מילים עצמי

בתרגיל ניצור דוח חקר מילות מפתח עבור אתר אינטרנט של מרפאת שיניים. נתרגל את השלב הראשון בקידום אתרים אורגני בגוגל. ניצור רשימה כמה שיותר מקיפה של ביטויים ומילות החיפוש בהם נרצה להופיע בגוגל. רצוי לכתוב את הרעיונות למילות חיפוש באקסל. חישבו על כמה שיותר ביטויים לפני שתפנו לגוגל ממומן כדי לבדוק מה יש לגוגל להגיד על כך.

גוגל ממומן - שימוש באדוורדס 

אחרי שהעלתם כמה שיותר ביטויים רלוונטיים בראש, בהתאם לתרגיל המצורף מטה (המרפאה) ורשמתם לעצמכם אותם באקסל.

בדקו כל אחד ואחד מהביטויים ומושגיי החיפוש שהעלתם בגוגל ממומן. 

קבלו את הנתונים הזינו אותם בתוך אקסל מיועד שיכיל את כל הנתונים של התרגיל.

תחרות ביטויי חיפוש 

מי ינצח את האתגר ויעלה בראשו כמה שיותר חיפושים בגוגל?

קצת על למה אנחנו עושים זאת?

מחקר מילות מפתח יצירת דוח מילות חיפוש

מידע על הלקוח לדוח מחקר מילות מפתח

מידע אודות המרפאה

1. פרטי המרפאה :

ראשון לציון.

כ – 15 דק' מתל אביב .

 

2. אילו שירותים המרכז מציע:

רפואת שיניים מתקדמת המציעה את כל סוגי הטיפולים בתחום רפואת השיניים :
שתלים וניתוחי חניכיים.
קוסמטיקה – כתרים וציפויי שיניים.
שיננית, הלבנת שיניים.
אורתודנטיה ( יישור שיניים).
ושירותי מעבדה – גשרים ותותבות.
ןעוד.....

 

3. מיהם הרופאים הכירורגיים שלנו :

ד"ר שלמה יוסף– בוגר אונ' הדסה ירושלים
ד"ר סתיו שרגא– בוגר אונ' קולומביה ניו יורק
ד"ר חזי בוזגלו– מומחה כירורגיית פה ולסת בוגר אונ' הדסה ירושלים

כולם בוגרי אונ' תל אביב, הדסה ואני' קולומביה בניו יורק וחלקם עובדים גם היום בבתי חולים ( הדסה ותל השומר) שזהו הסממן הטוב ביותר לאיכות הרפואית.

*זה לא כמו ברוב המרפאות בישראל שבהן עובדים רופאים שלמדו ברומניה ובאו לעשות השתלמות בישראל אצלנו כולם למדו במקומות הטובים ביותר.

 

4. אז למה לבוא אלינו ולא אל מרפאות אחרות :

*המרפאה שלנו קיימת כבר משנות ה – 80 ומונה כ – 50 עובדים עם כ – 200 אלף מטופלים שלנו במהלך השנים עד היום.

*בניגוד לרוב המרפאות בישראל לנו יש גם את מכון הדימות (צילומים ורנטגן) וגם מעבדת שיניים צמודה שנותנת שירות אך ורק למרפאתנו ולכן לא נשלח אתכם למקומות חיצוניים בשביל הטיפול שלכם. וכמובן שכל הצילומים (סיטי או פנורמי) הם ללא עלות וללא שום התחייבות להתחלת טיפול מצד המטופל.

*ביחס לרמה הכירורגית המאוד גבוהה שלנו , המחירים שלנו נחשבים לעממיים ושווים לכל כיס.
אנחנו מאמינים שלא רק העשירים זכאים לטיפול איכותי.

*עובדים עם כל חברות הביטוח (כללית, מאוחדת, מכבי , מנורה , מגדל , דקלה , הראל , שילוח וכו'...) נחשבים לאטרקטיביים יותר במחיר ממרפאות ההסדר של מאוחדת ומכבי ושלא נדבר על הפער ברמה הכירורגית. (רופאים איכותיים יותר יעדיפו לעבוד במרפאות פרטיות ששם משלמים תמיד יותר טוב).

*משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם בתחום השיניים וידועים בחדשנות שלנו.
הלקוח יכול לקבל מענה לכל סוגי הטיפולים בתחום השיניים במקום אחד (יש כאן הכל החל משיננית ואורטודנטית ועד לכירורגייה וניתוחים .מכון הדימות והמעבדה)
עובדים עם כל חברות הביטוח
אצלנו הטיפולים יחזיקו ליותר שנים בזכות הטכלונוגיה המשמרת המתקדמת.
יש אפשרות לבצע טיפולים בליווי רופא מרדים במקום בלי הצורך ללכת לבית חולים.
תיקוני עבודות במקום שכן המעבדה נמצאת כאן.
הדרכת תחזוקת הפה לאחר סיום הטיפול (כמעט ולא עושים זאת במקומות אחרים)
אחריות ל 10 שנים.
כל רופא הוא בעל מומחיות בתחומו ולא רופא ש"עושה הכל"
טיפולים ביום אחד.
עובדים עם חברות הביטוח
אורך חיי העבודות ארוך יותר מרוב המקומות.
טיפולים ביום אחד.
מעבדה ומכון דימות במקום
הרמה הכירורגית גבוהה מאוד
הרופאים הכירורגיים כולם למדו במוסדות מוכרים בארץ ובעולם (לא כמו ברוב הרופאים בארץ שלמדו ברומניה ובאו לעשות השתלמות בישראל)
כירורגים מומחים
מכון דימות ומעבדה משלנו (נדיר שבמרפאת שיניים יש את שני הדברים האלה יחד)

 

5. מהן הטכנולוגיות המתקדמות שלנו :

המרפאה שלנו היא הראשונה בישראל שהכניסה את הטכנולוגיה הגרמנית , כתרי פרטאו זירקוניה, כתרים שעשויים מאבנים יקרות למחצה, לא נשחקים, נשברים או משחירים , מותאמים בצורה ממוחשבת על החניכיים ושומרים על השתלים לתקופה ארוכה יותר. בנוסף יש לנו את הסורק האינטרה אורלי המתקדמים ביותר שנותן לנו דיוק מרבי בלקיחת מידות לכתרים, ציפויים סתימות ועוד...

כמו כן יש לנו את טכנולוגיות טיפול ביום אחד ושיטות אול און 4 ואול און 6 שבמרבית המרפאות לא קיימות עדיין.

 

מילות חיפוש

לכמה מליות חיפוש הגעתם? ככל שתגיעו למספר גדול יותר של מילות חפוש קידום האתר אורגנית בגוגל יהיה קל יותר ומהיר יותר.

 

תגובות   

# נדב 2015-10-21 13:57
אחרי שקיבצתי באקסל את כל תוצאות החיפוש, איך אני מדלל אותן בהנחה ונמצאו לי תוצאות שלא קשורות לנושא?
תגובה | תגובה עם ציטוט | ציטוט
# מאור 2015-10-21 16:50
בתגית DATA יש לך FILTER ואז יופיע לך בכל קטגוריה חץ קטן שפותח חלון ושם תוריד ויים
תגובה | תגובה עם ציטוט | ציטוט
# יורי 2016-05-26 08:59
שלום:) יכול להיות הגבלה למספר חיפושים? אחרי 100 חיפושים, גוגל טוען שיש תקלה בכל חיפוש שאני עושה ואינו מצליח למצוא לי מילות מפתח. מה עושים?
תגובה | תגובה עם ציטוט | ציטוט
# רז לוזון 2016-05-26 12:39
גוגל מגביל אותנו בכמות החיפושים שניתן לשים בתוך גוגל ממומן (אדאוורדס), כשתשים פחות מילות מפתח תקבל תוצאות מגוגל
תגובה | תגובה עם ציטוט | ציטוט
# חיים 2017-07-03 12:10
קודם כל תודה כל כך הרבה חומר על איך לצור מחקר מילות מפתח לא ראיתי עדיין.
אשמח אם תוכל להבהיר מתי בדיוק אני יוצר את מחקר מילות המפתח והאם אני עושה את זה כתנאי מקדים לכל פעילות קידום אתרים בין אם ממומן או אורגני?
תגובה | תגובה עם ציטוט | ציטוט

הוסף תגובה


קוד אבטחה
רענן