קידום אתרים ממומן (PPC):
לאחר שהקמת את אתר האינטרנט , והצגת בו את השירותים שאתה מציע , היתרונות שלך למול המתחרים והדרכים השונות ליצור עמך קשר, כעת עלייך לוודא שהלקוחות יוכלו למצוא אותך בין שלל המתחרים בשוק.
במקביל לאפשרות קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO) תוכל לבחור באפשרות קידום ממומן, PPC = Pay Per Click, במקרה הנ"ל הלקוחות הפוטנציאליים ימצאו את האתר שלך דרך הפרסומות המופיעות בדף החיפוש בגוגל , בראשית ובצד העמוד. השירות הנ"ל מאפשר לך להיות בין התוצאות הראשונות המופיעות בגוגל כשלקוח מקליד את מילות החיפוש שקבענו בהתאם לאפיון שנבצע לתחום העיסוק וקהל היעד.
המיקום שלך התוצאות החיפוש מותנה בדירוג שמבצעת גוגל בהתאם לציון שהיא מעניקה למודעה שלך. הדירוג נקבע על פי המחיר שקבעה למילות החיפוש וכן ציון האיכות שהיא מעניקה למודעה.
גוגל למעשה מכריחה את המפרסמים להתאים את תוצאות החיפוש למילות החיפוש – ובכל לספק ללקוחות תוצאות המותאמות לרצונותיהם. אם המודעה שתעניק לא תתאים בתכנה למילות החיפוש שהלקוח מקליד – המודעה לא תוצג . מדובר באינטרס משותף לגוגל ולמפרסמים בהתאם.
גוגל מתייחסת בכך למספר פרמטרים :
- מהו שיעור ההקלקה במודעה ? מדד CTR - מהו אחוז ההקלקה על המודעה בהתאם למספר הפעמים שהוצגה.
- האם תוצאות החיפוש מותאמות למילות החיפוש? גוגל תציג רק מודעות שנושאן תואם לנושא החיפוש של הלקוח. ולכן באם תבחר מילת חיפוש שאינה תואמת לשירות שאתה מספק – לא תופיע בעת החיפוש בגוגל וההיפך.
- רלוונטיות תוכן האתר / דף הנחיתה אליו מופנה הלקוח במודעה שלך. גוגל למעשה מנטרת את דף הנחיתה או האתר שאליו מופנה הלקוח בעת כשמקליק על המודעה שלך לוודא כי התוכן אכן מותאם לשאלת החיפוש של הלקוח, ואפילו בוחנת את משך הזמן שהלקוח נשאר באתר, או יוצא ממנו.
בהתאם לשם השירות- מדובר בשירות בעלות אותה משלמים לגוגל. העלות נקבעת על פי מספר פרמטרים, ובעיקרה מחיר הקליק על מילות החיפוש שקובעת גוגל. היות ומדובר בשיטת פרסום יעילה ובעלת תוצאות, וניתן לקבוע את המחיר הכולל לקמפיין והגדרות שונות במסגרת החיפושים בגוגל למקסימום חשיפה, בהחלט מומלץ לשלב את שיטת השיווק הזו.
שיטת השיווק הזו מספקת תוצאות מהירות ואכן מתאימה ביותר לקמפיינים שיווק ספציפיים (מבצע לזמן מוגבל, לאירוע / חג מסוים וכדומה). היות ואנו יכולים לבצע התאמה מקסימלית לחשיפה- על פי חיפוש תלוי מיקום גיאוגרפי, מאפייני קהל היעד, מילות חיפוש ממוקדות וספציפיות ועוד, עם עדכון וניטור שוטף של הקמפיין ועלויותיו – יש לנו שליטה מלאה לוודא את הצלחת הקמפיין.
יש להתחשב בעובדה כי עלויות הקליק על פי מילות החיפוש משתנות, בהתאם לסטטיסטיקות של גוגל, והפופולריות של מילות החיפוש הרלוונטיות. לכן, אנו במורליד מבצעים ניטור קבוע לבדיקת תוצאות השיווק ונעדכן אותך בכל שלב על אפקטיביות הקמפיין ובעת הצורך נבצע שינויים להבטחת תוצאות.
במרבית המקרים, אנו ממליצים לשלב בין שיטות השיווק השונות לתוצאות מקסימליות, צור קשר עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, ונוכל לבצע את הבדיקות המקדימות ולבחון מה השירות המתאים ביותר לך ולעסק שלך.
750 ש"ח מתנה
מתלבט? רוצה לקבל עוד מידע?
ניתוח נוכחות העסק באינטרנט וסקירת אפשרויות לקידום העסק ושיווקו בפגישת יעוץ בעלות 750 ש"ח ללא עלות וללא היתחייבות.