קורס לימוד קידום אתרים אורגני וממומן
תרגיל 4
ברשותכם חברה לקידום אתרים אורגני , אנו נמשיך את העבודה שלנו על הלקוח משיעור 2 בקורס, שפנה אליכם עבור קידום אתרים באינטרנט, בגוגל.
תרגיל 2 - קורס לימוד קידום אתרים אורגני וממומן
יצירת מאמר לקידום אתרים אורגני - SEO
בחירת מילות חיפוש מתוך דוח מחקר מילות המפתח
יש לבחור מילת מפתח ראשונה, מרכזית, מתוך ביטויי החיפוש המופיעים במחקר מילות המפתח שהכנו.
יש לבחור מספר מילות מפתח שניות שכמובן יהיו קשורות למילת החיפוש המרכזית.
יצירת מאמר מותאם עבור קידום אתרים
יש לצור מאמר בהתאם למילות המפתח שבחרנו על פי כל הכללים שנילמדו בקורס. המאמר יכתב ב html.
להקפיד על:
- h1
- h2
- h3
- h4
- alt
- keyword stuffing צפיפות המילים לא מעל 5%.
- אורך מינימלי של 250 מילים.
- הופעה של מילת החיפוש במאמר.
- שהמאמר יהיה מותאם לגולש ולא רק לקידום אורגני בגוגל.
רצוי לקרוא את המאמרים:
מחקר מילות מפתח יצירת דוח מילות חיפוש
יצירת מאמר SEO איכותי לקידום אורגני
מאמר מותאם SEO
כדי לחוות את כתיבת התוכן עבור קידום אתרים אורגני בגוגל בצורה אמיתית. כיתבו מאמר seo אמיתי בנושא אמיתי רק כך ניתן להבין באמת את החומר. לא לחפף.
לא לכתוב תוכן כפול כלומר מותר לקרוא מאמרים העוסקים בנושא הרלוונטי, אסור להעתיק משפטים.
להקפיד על כל הכללים. לא לכתוב פחות מ 250 מילים.
המאמר צריך לתת מידע אמיתי, שיהיה ברור ומובן לגולש ולא רק לגוגל, שהמשפטים והכותרות יהיו איכותיים. שאלו את עצמכם האם אתם היייתם קוראים את המאמר? לא לשכוח אנחנו ׳קודם כל כותבים לגולש רק אחר כך עבור גוגל.
תגובות
שרשור RSS לתגובות עבור מאמר זה