תרגול 5- 12/2015 קורס לימוד קידום אתרים אורגני וממומן

קורס לימוד קידום אתרים אורגני וממומן

שיעור 5

ברשותכם חברה לקידום אתרים אורגני , נמשיך את העבודה שלנו על הלקוח שפנה אלינו עבור קידום אתרים באינטרנט, בגוגל.

יש להשלים את כתיבת המאמר עבור קידום אתרים בגוגל בצורה מלאה. מצורפים כל השלבים בתהליך. לבקשת הסטודנטים (לא נזכיר שמות) שרצו שיופיע כל ההליך של יצירת המאמר.  

תרגיל 2 - קורס לימוד קידום אתרים אורגני וממומן

יצירת מאמר לקידום אתרים אורגני - SEO

חקר מילות מפתח, על מה הדוח צריך לענות?

קודם כל עלינו להבין מה אנו רוצים לקדם? מה הם מילות המפתח המעניינות את הלקוח. מי מילת החיפוש מבין כל ביטויי החיפוש המופיעים בדוח - "חקר מילות מפתח" היא הנכונה ביותר עבור הלקוח ועונה על השאלות הבאות:

שאלות בנושא קידום אתרים באינטרנט בגוגל

איזו מילת חיפוש תביא הכי הרבה תנועה לאתר?

מה אורך הלונג טייל - הזנב הארוך של מילת חיפוש זאת?

מה רמת התחרות בביטיויי החיפוש הנל?

עד כמה קל להתקדם בתוצאות העמוד הראשון בגוגל?

מי חברות הקידום המתחרות בביטויי חיפוש אלו?

שאלות בנושא קידום אתרים ממומן בגוגל

מה העלות לקליק עבור קידום ממומן במילות חיפוש אלו?

מי המתחרים במילות חיפוש אלו?

מה טיב דף הנחיתה שלהם?

שאלות בנושא בניית אתרים באינטרנט.

האם קוד ה HTML באתר האינטרנט של במתחרים שלי נכון?

עד כמה קוד HTML נקי ללא קוד לא רלוונטי?

האם המאמרים עשויים טוב מבחינת קידום אתרים והאם הם מותאמים עבור גוגל?  

שאלות בנושא העסק.

מה הרווח הצפוי מעיסקאות שיופקו מלידים שיגיעו ממילות חיפוש אלו?

מי העסקים המתחרים בביטויי החיפוש הנ"ל?

מה היתרונות והחסרונות של העסק בתחום ועד כמה יש ביכולתו להתמודד עם לידים בנושא זה?

מה יכולת המכירה של העסק?

מה שיעור ההמרה בנושא זה מליד ללקוח פעיל? ומה הרווח ללקוח?

האם עסקאות מסוג זה יוצרות עסקאות / לקוחות נוספים?

 עוד, רוצים ללמוד עוד עוד על חקר מילות מפתח:

מחקר מילות מפתח יצירת דוח מילות חיפוש

בחירת מילות חיפוש מתוך דוח מחקר מילות המפתח 

יש לבחור מילת מפתח ראשונה, מרכזית, מתוך ביטויי החיפוש המופיעים במחקר מילות המפתח כמובן יש לבחור, מילת חיפוש שתענה בצורה מייטבית על כל השאלות, ששאלנו בשלב הראשון.

נבחר מספר מילות מפתח שניות שכמובן יהיו קשורות למילת החיפוש הראשונה.

יצירת מאמר מותאם עבור קידום אתרים

יש לצור מאמר בהתאם למילות המפתח שבחרנו על פי כל הכללים שנילמדו בקורס. המאמר יכתב ב html.

להקפיד על:

  • h1
  • h2
  • h3
  • h4
  • alt
  • keyword stuffing צפיפות המילים לא מעל 5%.
  • אורך מינימלי של 250 מילים.
  • הופעה של מילת החיפוש במאמר.
  • שהמאמר יהיה מותאם לגולש ולא רק לקידום אורגני בגוגל.

תגיות HTML עבור קידום אתרים

יש לצור מאמר שבנוי נכון ומכיל את כל תגיות הHTML  על פי כל הכללים שנילמדו בקורס. המאמר יכתב ב html.

להקפיד על:

head

canonical

meta http-equiv='Content-Type'

keywords

description

title

 

רצוי לקרוא את המאמרים:

יצירת מאמר SEO איכותי לקידום אורגני

בחירת לינקים

יש לבחור 5 אתרים מהם נבקש לינקים ויש לענות על השאלות:

מי מהם יותר נכון לנו מבחינת קידום אתרים אורגני?

מאיזה עמוד באתר אנו רוצים את הלינק?

חובה שאחד האתרים יהיה אתר לפרסום מאמרים בחינם.

מאמר מותאם SEO

כדי לחוות את כתיבת התוכן עבור קידום אתרים אורגני בגוגל בצורה אמיתית. כיתבו מאמר seo  אמיתי בנושא אמיתי רק כך ניתן להבין באמת את החומר. לא לחפף.

לא לכתוב תוכן כפול כלומר מותר לקרוא מאמרים העוסקים בנושא הרלוונטי, אסור להעתיק משפטים.

להקפיד על כל הכללים. לא לכתוב פחות מ 250 מילים.

המאמר צריך לתת מידע אמיתי, שיהיה ברור ומובן לגולש ולא רק לגוגל, שהמשפטים והכותרות יהיו איכותיים. שאלו את עצמכם האם אתם היייתם קוראים את המאמר? לא לשכוח אנחנו ׳קודם כל כותבים לגולש רק אחר כך עבור גוגל.

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה


קוד אבטחה
רענן